Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 άρχισαν να κυκλοφορούν οι ελληνικές εκδόσεις των μεγάλων διεθνών, γυναικείων κυρίως, περιοδικών. Η διαφημιστική καμπάνια του «Marie Claire» έκλεινε με ένα σλόγκαν που τότε έγινε αυτό που σήμερα λέμε viral. «Η Marie Claire είναι μια γυναίκα με πάθος. Εσείς». Υστερα από κάποια χρόνια σε αυτό το σλόγκαν άλλαξε μια λέξη. «Η Marie Claire είναι μια γυναίκα με πάθος. Εσύ». Σε αυτή τη μικρή αλλαγή αντικατοπτριζόταν μια άλλη, πολύ μεγάλη, που τότε είχε αρχίσει να καταγράφεται – ή μήπως να επιβάλλεται; Η αμεσότητα ανάμεσα στο μέσον και το κοινό. Ο ενικός ως ένδειξη μιας, ας πούμε, διαπροσωπικής σχέσης. Θυμάμαι τους διαφημιστές να λένε τότε ότι αυτός ο ενικός αναβάθμιζε τον καταναλωτή, τον θεατή, τον ακροατή, τον αναγνώστη. Από ένα κομματάκι του πλήθους τον ανήγε σε ανεξάρτητη μονάδα. Και άνοιγε απ’ ευθείας κουβέντα μαζί του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ