Αυξημένα κόστη καυσίμων και υψηλότερα κόστη μεταφοράς αναμένεται να «φέρει» η ένταξη από την 1η Μαΐου 2025 ολόκληρης της Μεσογείου Θάλασσας στις περιοχές ελέγχου εκπομπών (Emissions Control Areas  – ECAs), που σημαίνει ότι η μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο των καυσίμων που καίγονται επί του πλοίου θα είναι μόλις 0,1% από 0,5%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ