Ο φόβος ότι δεν θα υπάρχει επαρκής ποσότητα μεθανόλης ως καύσιμο για τα πλοία σπρώχνει τους πλοιοκτήτες «πίσω» στο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), μία δοκιμασμένη, πιο σίγουρη και φθηνότερη λύση. Οι ανησυχίες για τη μελλοντική διαθεσιμότητα πράσινης μεθανόλης αντικατοπτρίζονται σαφώς στις παραγγελίες νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που τοποθετήθηκαν φέτος από τις ναυτιλιακές εταιρείες. Τα νέα υπό παραγγελία πλοία του φετινού εννεαμήνου που κινούνται με μεθανόλη αντιπροσωπεύουν μέχρι στιγμής μόλις το 21% της νέας χωρητικότητας που παραγγέλθηκε το 2024. Το ποσοστό αυτό συνιστά μια σημαντική πτώση σε σχέση με το 51% που καταγράφηκε το 2023. Αντιθέτως το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) επιβεβαιώνει τον ρόλο του ως η κύρια βραχυπρόθεσμη-μεσοπρόθεσμη λύση για την πρόωση των πλοίων ως μεταβατικό καύσιμο στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ