Μαρτυρά πως το προϊόν των συριζαίων είναι δύσκολο να επαναλανσαριστεί επειδή κάποιοι απ΄ τους πελάτες στους οποίους απευθύνθηκαν για να κυριαρχήσουν στην πολιτική αγορά δεν θέλουν πια να ψωνίζουν απ΄ την ίδια μάρκα με τους υπόλοιπους. Οπως σημειώνει αριστερός με γνώση της ανθρωπογεωγραφίας της συριζαϊκής βάσης, «ο χώρος ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ έχει πλέον χωριστεί στα τρία: στους πρώην ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που μετακινήθηκαν προ δωδεκαετίας στον ΣΥΡΙΖΑ, στους παραδοσιακούς αριστερούς και στους αντισυστημικούς». Οι θιασώτες της συγκεκριμένης ανάλυσης, λοιπόν, πιστεύουν πως ο Κασσελάκης έχει τη δυνατότητα να εκφράσει μόνο την τρίτη κατηγορία – αυτούς που θα έριχναν την ψήφο τους χωρίς τον παραμικρό ιδεολογικό προβληματισμό και στην Κωνσταντοπούλου και στον Βελόπουλο, δηλαδή. Και παραδέχονται ότι τέτοιοι εκλογείς έχουν προ πολλού απομακρυνθεί από τον ορθόδοξο ΣΥΡΙΖΑ, αφού η κυβερνητική του εμπειρία τον έχει μετατρέψει σε κατεξοχήν συστημική δύναμη στα μάτια τους. Η φυγή τους έχει αφήσει το κόμμα χωρίς ισχυρά ερείσματα στη δεξαμενή του περίπου 30% του εκλογικού σώματος που ψηφίζει επιδιώκοντας πόλεμο με το κατεστημένο. Ωστόσο, κι ο αυτοσυστηνόμενος ως ο καλύτερος δυνατός εκπρόσωπός τους έχει μεγάλο ανταγωνισμό – χρειάζεται να αντιπαλέψει με λαϊκιστές δεξιούς κι αριστερότερους από εκείνον.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ