Μαρτυρά πως το προϊόν των συριζαίων είναι δύσκολο να επαναλανσαριστεί επειδή κάποιοι απ΄ τους πελάτες στους οποίους απευθύνθηκαν για να κυριαρχήσουν στην πολιτική αγορά δεν θέλουν πια να ψωνίζουν απ΄ την ίδια μάρκα με τους υπόλοιπους. Οπως σημειώνει αριστερός με γνώση της ανθρωπογεωγραφίας της συριζαϊκής βάσης, «ο χώρος ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ έχει πλέον χωριστεί στα τρία: στους πρώην ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που μετακινήθηκαν προ δωδεκαετίας στον ΣΥΡΙΖΑ, στους παραδοσιακούς αριστερούς και στους αντισυστημικούς».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ