Αν είχε ταυτότητα, η ημερομηνία γέννησής του θα πρόδιδε ότι κοντεύει τα… 2.500 χρόνια. Κι όμως, παραμένει σφριγηλός και ακμαίος. Ο Διόνυσος (αν και ορισμένοι μελετητές πιστεύουν ότι πρόκειται για τον Ηρακλή ή τον Θησέα) ποζάρει καρτερικά, γερμένος σε έναν βράχο. Παραδίπλα, κάθονται η Περσεφόνη και η Δήμητρα (κατ’ άλλους, είναι δύο από τις Ωρες). Γεννήθηκαν και οι τρεις στην Αθήνα, μέσα στο εργαστήριο του Φειδία, και επί 22 αιώνες κοσμούσαν το ανατολικό αέτωμα του Παρθενώνα. Ωστόσο, εδώ και περισσότερα από 210 χρόνια βρίσκονται εξόριστοι στο Λονδίνο, μαζί με τα «αδέλφια» τους από το δυτικό αέτωμα, τη ζωοφόρο και τις μετόπες του ναού της Αθηνάς Παρθένου. Ενας ώριμος, αλλά σαφώς νεότερός τους, κύριος τους πλησιάζει, διατρέχοντας την Αίθουσα 18 του Βρετανικού Μουσείου που φιλοξενεί τις γλυπτικές ενότητες του αρχαιοελληνικού ναού. Είναι ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Ρένος Χαραλαμπίδης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ