Οταν τα φώτα σβήνουν, ένας μαυροντυμένος άνδρας τριγυρίζει στους διαδρόμους της πλατείας και καλωσορίζει τον κόσμο. Με ζωηρό βλέμμα και ανάλαφρο βήμα, ανεβαίνει στη λευκή σκηνή, φοράει το σακάκι του, παίρνει θέση κάτω από τον μεγάλο σταυρό, μπροστά από το αναλόγιο κι αρχίζει να μιλάει για τη σύγχρονη ζωή, την τάση που έχουμε να βγάζουμε γρήγορα συμπεράσματα, την αλήθεια που μπορεί να είναι υποκειμενική και τις κατηγορίες που συχνά εκφράζουμε δημόσια χωρίς να έχουμε αποδείξεις. Οταν η αφήγησή του γίνεται πιο ρεαλιστική, ο σκηνοθέτης τον διακόπτει και του ζητάει να επαναλάβει τα λόγια του χωρίς να παίρνει αυτά που λέει ως δεδομένα. Αυτό το μετέωρο στοιχείο, άλλωστε, είναι και το χαρακτηριστικό που έχει περάσει ο Γιώργος Παπαγεωργίου στη σκηνοθεσία της «Αμφιβολίας», του βραβευμένου με Πούλιτζερ και Τόνι έργου του Τζον Πάτρικ Σάνλεϊ που επέλεξε να ανεβάσει στο Θέατρο Δημήτρης Χορν τη φετινή σεζόν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ