Ενας στους δύο έλληνες καταναλωτές σχεδιάζει φέτος να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday, στα τέλη Νοεμβρίου. Μάλιστα, όπως φαίνεται, οι πλέον πρόθυμοι καταναλωτές στην Ελλάδα είναι οι νεότεροι σε ηλικία, με σχεδόν δύο στους τρεις να είναι νέοι ηλικίας 18-29 ετών (65%) και να δηλώνουν ενδιαφέρον για αγορές, ενώ περισσότεροι από τους μισούς (54%) ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 40-49 ετών. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα της ΕΥ η οποία δείχνει επίσης ότι οι οικογένειες με ανήλικα παιδιά έχουν μεγαλύτερη πρόθεση για αγορές (60%).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ