Σε κάθε αμερικανική προεδρική εκλογή, όπως και στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αναδεικνύεται ένα νέο, προσφιλές μέσο επικοινωνίας. Στην εκλογή του Κένεντι, ήταν η τηλεόραση που διατήρησε την κυριαρχία της μέχρι σήμερα. Στην εκλογή του Κλίντον, αναδύθηκε το MTV, ενώ με τον Ομπάμα πρωτοστατούσαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στις επερχόμενες εκλογές του 2024, φαίνεται πως το YouTube και το podcast ίσως αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης στην πολιτική επικοινωνία των πολιτικών υποψηφίων. Οι υποψήφιοι στρέφονται όλο και περισσότερο σε influencers/«επιδραστικούς», «podcasters», και παρουσιαστές ραδιοφωνικών εκπομπών, παραβλέποντας τα άλλοτε κραταιά μεγάλης εμβέλειας αλλά παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ