Αύξηση κατά 13,9% στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις στο γ’ τρίμηνο πέτυχε η Coca-Cola HBC AG, ενώ η άνοδος του καθαρού τζίρου στο ίδιο διάστημα ανέρχεται σε 13,7%. Την ίδια ώρα η εταιρεία κατέγραψε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση κατά 4%. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να σημειώνουν άνοδο 3,9%, τα ποτά ενέργειας 28% και ο καφές 35,6%. Επίσης, σημειώθηκε αύξηση των οργανικών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 9,5%, ύστερα από στοχευμένες πρωτοβουλίες στη διαχείριση της αύξησης των εσόδων, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε αυξήθηκαν κατά 8,9%.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ