Ουκ ολίγες φορές έχει βρεθεί το όνομά του στις λίστες με τις πιο σημαντικές προσωπικότητες στον χώρο της τέχνης και όσοι έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν έστω και για λίγο μαζί του αποκομίζουν την ίδια ακριβώς εντύπωση: είναι μια ζωντανή εγκυκλοπαίδεια. Η πορεία του, ωστόσο, έως ότου φτάσει στη θέση που τον συναντήσαμε σήμερα – και την οποία κατέχει τα τελευταία επτά χρόνια –, εκείνη του διευθυντή συλλογών διεθνούς τέχνης του βρετανικού μουσείου Τέιτ Μόντερν, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και μυθιστορηματική, καθώς ο Γκρέγκορ Μιούιρ, από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, οπότε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του γύρω από την τέχνη, δοκίμασε τις δυνάμεις του σε κάθε πιθανό πόστο που θα μπορούσε να καταλάβει κάποιος που κινείται στον χώρο των εικαστικών: από επιμελητής εκθέσεων σε γκαλερί και ιδρύματα, ιδιοκτήτης αίθουσας τέχνης και συγγραφέας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ