Η Volkswagen, το αστέρι της μεταπολεμικής οικονομικής επιτυχίας της Γερμανίας και τωρινό σύμβολο της Ευρώπης στην προσπάθεια για βιομηχανική καταξίωση, δεν είχε ποτέ τον πλήρη έλεγχο της μοίρας της, αναφέρουν οι «Financial Times». Οπως σημειώνουν, από την ίδρυσή της το 1937 και την επιστροφή της στη γερμανική ιδιοκτησία από τον βρετανικό στρατό το 1949, έως τις επανειλημμένες προσπάθειες μεταρρύθμισης των διογκωμένων εγχώριων εργοστασίων της, ο επιρρεπής σε κρίση όμιλος βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα πλέγμα μάνατζερ, μετόχων, εργαζομένων και πολιτικών. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης μάχεται εναντίον των εξ Κίνας ορμώμενων αντιπάλων και αντιμετωπίζει μια δαπανηρή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, ενώ διεξάγεται για άλλη μια φορά μια μάχη για τη διακυβέρνηση της εταιρείας. Τα σχέδια για το κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων στη Γερμανία και την απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων έχουν συγκλονίσει τη χώρα συθέμελα, υπογραμμίζουν οι «FT».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ