Δεν είναι και εύκολο να μπεις στον χώρο των αυτοκινήτων ως κατασκευαστής. Αν όμως προέρχεσαι από τον κλάδο της τεχνολογίας, που πλέον είναι το άλφα και το ωμέγα στο «στήσιμο» ενός αυτοκινήτου και είσαι η Xiaomi, τότε ο δρόμος είναι σίγουρα καλύτερα στρωμένος. Ηδη η φίρμα άρχισε να παρουσιάζει τα νέα μοντέλα της, μερικά εξ αυτών βρίσκονται ήδη στους δρόμους ως εκδόσεις προ παραγωγής για μια εκτεταμένη δοκιμή, με στόχο οι μηχανικοί να εντοπίσουν τα αδύναμα σημεία τους. Ενα από τα μοντέλα που έχει κλέψει την παράσταση είναι και το μεγάλο SU7, που αυτή την περίοδο κάνει τις πρώτες του δοκιμές στην Ευρώπη και μεταξύ των χωρών που έχουν επιλεχθεί είναι και η Ελλάδα! Τώρα, όσον αφορά το Xiaomi SU7, είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάζει η εταιρεία των smartphones από την Κίνα, και μάλλον θα ρίξει αυτή την περίοδο το βάρος στο νέο πρότζεκτ της, ίσως και λίγο παραπάνω από αυτό που έριξε για τις ρομποτικές σκούπες, τα Bluetooth ακουστικά και πολλά ακόμα gadgets.  Σύμφωνα με τη φίρμα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητό της θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: Η εφαλτήρια εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 220 kW (299 ίππους) και είναι πισωκίνητη. Σε επιδόσεις, προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,28 δευτερόλεπτα με αυτονομία 668 χλμ., χάρη στην μπαταρία των 73,6 kWh. Η μεσαία έκδοση είναι η Xiaomi SU7 Pro, με τον ίδιο κινητήρα και μπαταρία χωρητικότητας 94,3 kWh, που υπόσχεται αυτονομία 830 χλμ., ενώ η τετρακίνητη, χάρη στην ύπαρξη δύο ηλεκτροκινητήρων θα αποδίδει 673 ίππους και η αυτονομία της έπειτα από μια πλήρη φόρτιση θα αγγίζει τα 800 χλμ.! Υπολογίζεται ότι θα κοστίζει στην ευρωπαϊκή αγορά περίπου 30.000 ευρώ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ