Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι στα φόρτε της, όμως οι εταιρείες δεν αψηφούν και τις σπορ προτάσεις τους, ακόμη και στα SUV. Για παράδειγμα, η Skoda προσφέρει το μεγάλο της SUV, το Kodiaq, στην κορυφαία εκδοχή της,  την RS που εκτός από τις επτά θέσεις έχει έναν… διαολεμένο κινητήρα κάτω από το καπό, τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο TSI Evo των 2 λίτρων. Αποδίδει 265 ίππους και 400 Nm, που αντιπροσωπεύει αύξηση 20 ίππων σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η ροπή μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ