Οσο καλοπροαίρετα και αν έχεις την ανάγκη να πλησιάζεις τον τρόπο που διαχειρίζονται συγγραφείς και σκηνοθέτες τη ζωή και το έργο καλλιτεχνών – κυρίως τραγουδιστών – δεν μπορείς να μένεις βουβός όταν διαβάζεις για «τον παγκόσμιο και αιώνιο Μανώλη Χιώτη», ή ότι αν μας αφορά η ιστορία του Στράτου Διονυσίου είναι γιατί μέσα της υπάρχει ένα ερώτημα που ξεκλειδώνει πολλά, ένα ερώτημα όπως θα το διατύπωνε ο ίδιος ο τραγουδιστής, ότι: «Γιατί έχουμε έρθει σε αυτόν τον κόσμο: για να ζήσουμε φρόνιμα τη ζωή μας ή για να την κάψουμε;».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ