Στο χαμηλότερο σημείο του 2024 βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα το μέσο κέρδος όλων των πλοίων, με αυτά που μεταφέρουν ενεργειακά φορτία (πετρέλαιο, υγραέριο, αέριο) να έχουν τη χειρότερη επίδοση. Η υπερπροσφορά χωρητικότητας οδήγησε σε πτώση 3% την περασμένη εβδομάδα τον διακλαδικό δείκτη ClarkSea του βρετανικού ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons, μειώνοντας το μέσο κέρδος ανά πλοίο ανά ημέρα στα 22.514 δολ. Ωστόσο η επίδοση αυτή εξακολουθεί να είναι υψηλότερη κατά 18% σε σχέση με τον μέσο όρο της τελευταίας δεκαετίας και πάνω από 33% από τον μέσο όρο φέτος, επεσήμανε η εταιρεία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ