Το μικρότερο μέγεθος των καταστημάτων και, κατά συνέπεια, η διαχείριση λιγότερων κωδικών (αριθμός προϊόντων) βοηθούν στη μείωση του λειτουργικού κόστους. Το τελευταίο μπορεί να μειωθεί ακόμα περισσότερο από τη χρήση της τεχνολογίας και τον αυτοματισμό. Η στροφή των σουπερμάρκετ σε μικρότερα και ευέλικτα καταστήματα, με αυτόματα ταμεία, απαιτούν επενδύσεις προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες καταναλωτικές συνήθειες, τον νέο τρόπο ζωής και να γίνουν, με τον τρόπο αυτόν, πιο ανταγωνιστικά. Η μείωση του λειτουργικού κόστους και η ανταγωνιστικότητα θα πρέπει να ρίξουν και τις τιμές. Διαφορετικά, είτε δεν μιλάμε για ανταγωνιστικότητα, είτε μιλάμε για αύξηση του περιθωρίου κέρδους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ