Ο κλάδος των σουπερμάρκετ στην Ελλάδα βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μια περίοδο δυναμικών αλλαγών, με την εστίαση σε καταστήματα μικρότερου μεγέθους και την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών. Κύριο χαρακτηριστικό είναι τα αυτόματα ταμεία εξυπηρέτησης. Αυτή η στροφή έρχεται ως απάντηση στη ζήτηση για ταχύτερη, πιο άνετη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία. Αν στο παρελθόν οι επιχειρήσεις έδιναν προτεραιότητα στα μεγάλα υπερκαταστήματα, σήμερα αναζητούν πιο φιλόξενα, ευέλικτα καταστήματα που μπορούν να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές χωρίς να επιβαρύνουν τον χώρο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ