Η πρόσβαση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια έχει δυσκολέψει πολύ. Η πόλη μεγάλωσε, το κυκλοφοριακό επιβαρύνθηκε, όσο οι πολιτικές και οι δημοτικές ηγεσίες συζητούσαν ατέρμονα πώς θα το λύσουν. Κατά καιρούς, απορρίφθηκαν πολλά σχέδια ώσπου να προκριθεί η λύση του μετρό – και πάλι όμως το έργο πέρασε από σαράντα κύματα, ώσπου να ολοκληρωθεί η πρώτη βασική γραμμή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ