Πριν από περίπου 50 χρόνια, ένας άνδρας ονόματι Χανς Μπάουερ που εργαζόταν στο μάρκετινγκ εφηύρε το σλόγκαν «Vorsprung durch Technik», που σημαίνει «πλεονέκτημα μέσω της τεχνολογίας». Η εταιρεία που τον απασχολούσε ήταν η Audi, η οποία χρησιμοποιεί το σύνθημα από τότε. Οι Γερμανοί συνειδητοποιούν όμως τώρα ότι μπορεί να έχουν χάσει αυτό το ξεχωριστό «κάτι» που ονομάζεται Vorsprung. Ο κλάδος έχει γίνει συνώνυμος με τη γερμανική οικονομία στο σύνολό της, επειδή ενσωματώνει τέλεια το επιχειρηματικό μοντέλο της χώρας. Ουσιαστικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες βασίζονται σε υψηλά ειδικευμένους και καλά αμειβόμενους εργαζομένους που τείνουν να παραμένουν σε μία εταιρεία καθ’ όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ