Μικρός που ‘ναι ο κόσμος. Πάνω στην ώρα που καλούνται από τη Δικαιοσύνη ως ύποπτοι τέλεσης αξιόποινων πράξεων οι δύο πρώην προστατευόμενοι μάρτυρες στην υπόθεση της Novartis, μας προέκυψε και μια περίεργη σύμπτωση που σχετίζεται με το… μετρό Θεσσαλονίκης. Τι εννοώ; Θα έχετε δει φαντάζομαι το νέο λογότυπο του μετρό που διασκέδασε αρκετούς στα κοινωνικά δίκτυα το τελευταίο διήμερο. Λιγότερο διασκεδαστική είναι, ωστόσο, η ιστορία της απευθείας ανάθεσης της δημιουργίας του, έναντι 30.000 ευρώ, ύστερα από δυο διαγωνισμούς που ακυρώθηκαν, προκαλώντας και αντιδράσεις της σχετικής κλαδικής ένωσης, της Ενωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος. Αναζητώντας, λοιπόν, από αγνή περιέργεια, πληροφορίες για την ανάδοχη εταιρεία, πέτυχα την ενδιαφέρουσα σύμπτωση: Στέλεχος της εταιρείας αυτής, ονόματι «MnMS – Marketing and Media Services» ήταν, σύμφωνα και με τη σελίδα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο «Μάξιμος Σαράφης», κατά κόσμον Φιλίστωρ Δεσταμπασίδης. Που κατείχε τη θέση του «managing director» από το 2015 (έτος ίδρυσης της εταιρείας) ως το 2018. Είναι, ξαναλέω, σύμπτωση. Αλλά ήρθε κι έδεσε…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ