Οι αγορές των Βαλκανίων αποτελούν το δυνατό χαρτί για τις εξαγωγικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης, καθώς σύμφωνα με έρευνα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης το 24% των επιχειρήσεων που έχουν εξαγωγικό προσανατολισμό έχει ως κύριο προορισμό για τα προϊόντα του τα Βαλκάνια (47,1%) και ακολουθούν με 29,4% η Κεντρική Ευρώπη, 5,9% η Δυτική Ευρώπη, 5,9% η Αμερική και 11,7% η Μέση Ανατολή.  Μάλιστα η πλειονότητα των επιχειρήσεων (35,4%) άνοιξε τα φτερά της σε εξαγωγές πριν από μία δεκαετία, εν μέσω της οικονομικής κρίσης, το 17,6% πριν από 5 χρόνια, ενώ το 23,5% πριν από 15-20 χρόνια. Μάλιστα για τις τρεις στις δέκα επιχειρήσεις (29,4%) το ποσοστό του πραγματοποιούμενου τζίρου που προέρχεται από τις εξαγωγές κυμαίνεται μεταξύ 20% και 30%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ