Υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ή μεθανόλη; Αυτό το δίλημμα φαίνεται ότι κυριαρχεί μεταξύ των δέκα μεγαλύτερων ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών που καλούνται να λύσουν το «αίνιγμα» για το είδος των εναλλακτικών καυσίμων που θα χρησιμοποιούν τα πλοία στο μέλλον. Οι δέκα μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες, που διαχειρίζονται συνολικά το 84% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, έχουν προχωρήσει σε σημαντικές δεσμεύσεις στρεφόμενες δυναμικά σε νεότευκτα πλοία που θα χρησιμοποιούν εναλλακτικές επιλογές πρόωσης, εκτιμά η Alphaliner. Αλλά όπως προσθέτει δεν υπάρχει ξεκάθαρος «νικητής» όσον αφορά την επιλογή του καυσίμου στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μείωσης των εκπομπών: ορισμένες ναυτιλιακές υιοθέτησαν από νωρίς τα νέα καύσιμα, ενώ άλλες προσχώρησαν στο «πάρτι» με καθυστέρηση. Επίσης ορισμένες ναυτιλιακές έχουν ποντάρει στο LNG, ενώ άλλες έχουν επιλέξει τη μεθανόλη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ