Ανέκαμψε το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου καθώς αυξήθηκε η ζήτηση για πλοία από τα ορυχεία της Αυστραλίας και της Βραζιλίας για φορτία προς την Κίνα. Ωστόσο, ο βασικός δείκτης Baltic Dry Index (BDI) παραμένει μειωμένος κατά 10% σε ετήσια βάση. Η αγορά των μεγαλύτερων πλοίων, των capesize μεταφορικής ικανότητας άνω των 150.000 dwt, που μεταφέρουν κυρίως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακα, έχει επωφεληθεί από την αύξηση των φορτίων κατά 1% μέχρι στιγμής τον Νοέμβριο σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2024 και τον Νοέμβριο του 2023. Ωστόσο, η αύξηση δεν ήταν αρκετή για να ανακάμψει στα υψηλά επίπεδα που παρατηρήθηκαν κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2024, αναφέρει ο Filipe Gouveia, shipping analyst της BIMCO.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ