Χθες ήταν η παγκόσμια μέρα κυκλοφορίας του φρέσκου γαλλικού κρασιού, του Beaujolais Nouveau, που ένα επιδέξιο μάρκετινγκ εδώ και μερικές δεκαετίες έχει μετατρέψει σε παγκόσμιο γεγονός την κυκλοφορία του. Για το μποζολέ τα ξέρετε. Είναι φρέσκο κρασί, ένα γιοματάρι που καταναλώνεται γρήγορα, δεν παλιώνει και, ασφαλώς, δεν έχει τα χαρακτηριστικά ενός ακριβού κρασιού – είναι όμως φρουτώδες, αρωματικό και φτηνό ώστε να παραμένει δημοφιλές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ