Στις αρχές του περασμένου Ιουλίου μια μεγάλη διαδικτυακή συζήτηση είχε ανοίξει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ σμερικανών πολιτών: Δημοφιλείς εμπορικές αλυσίδες όπως τα CVS και τα Walmarts είχαν αρχίσει να εμπλουτίζουν τα ράφια τους με χριστουγεννιάτικα είδη διακόσμησης – κι ας απέμεναν περισσότεροι από πέντε μήνες για την έλευση των εορτών. Ηταν άραγε νωρίς ή μήπως ποτέ δεν είναι νωρίς για να μας αγγίξει το πνεύμα των Χριστουγέννων;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ