Τεράστια ώθηση στη ζήτηση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου capesize προβλέπει ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons Securities, καθώς αυξάνονται οι εξαγωγές της Νότιας Αμερικής. Παραμένουμε αισιόδοξοι για την αγορά χύδην ξηρού φορτίου τα επόμενα χρόνια, με τις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος και βωξίτη μεγάλων αποστάσεων να αναμένεται να τροφοδοτήσουν τις αγορές στο μέλλον, δήλωσαν οι αναλυτές Frode Morkedal, Bendik Folden Nyttingnes και Even Kolsgaard. Το 2024, οι βραζιλιάνικες αποστολές σιδηρομεταλλεύματος έχουν αυξηθεί κατά 7% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ οι όγκοι βωξίτη από τη Γουινέα έχουν αυξηθεί κατά 13% μέχρι στιγμής φέτος, σημείωσαν οι αναλυτές. Με έως και 170 εκατ. τόνους πρόσθετων φορτίων σιδηρομεταλλεύματος από Βραζιλία και Γουινέα έως το 2028, στην περιοχή του Ατλαντικού θα χρειάζονται μέχρι και επιπλέον 250 πλοία capesize, εφόσον τα φορτία αποστέλλονται στην Κίνα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ