Στην κορυφή της τηλεθέασης παρέμεινε το Mega τον Νοέμβριο. Το κανάλι, με περίοδο αναφοράς 1 έως 26 Νοεμβρίου, ισχυροποίησε τη θέση του στους πίνακες της Nielsen, διευρύνοντας τη διαφορά από τον ανταγωνισμό τόσο στο σύνολο ημέρας όσο και στην prime time. Οι νέες προτάσεις μυθοπλασίας και ψυχαγωγίας, μαζί με το κραταιό ενημερωτικό του πρόγραμμα, βοήθησαν το Mega να καταλάβει την πρώτη θέση με μέσο όρο 14% στο γενικό σύνολο. Αντίστοιχες ήταν οι επιδόσεις του και στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών, με ποσοστό 12,8%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ