Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της MRB που παρουσιάστηκε στο 15ο Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ «Grocery Management in Turbulent Times», είναι μεγάλη η πίεση στην αγοραστική δύναμη και την ψυχολογία των καταναλωτών από τον συνδυασμό οικονομικής ύφεσης και πληθωρισμού με τους επτά στους δέκα Ελληνες (71%) να λένε ότι το θέμα των τιμών θα παραμείνει το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής και την επόμενη τριετία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ