Επώνυμες μάρκες τροφής και εμπιστοσύνη στα τοπικά petshops δείχνουν οι Eλληνες αναφορικά με τα είδη που αγοράζουν για τα κατοικίδιά τους. Είναι ενδεικτικό ότι ο ένας στους δύο ιδιοκτήτες κατοικιδίων (51%) στη χώρα επιλέγει pet shop για τις αγορές του ενώ το 64% αγοράζει επώνυμες τροφές για να ταΐσει τη γάτα ή τον σκύλο του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ