Επώνυμες μάρκες τροφής και εμπιστοσύνη στα τοπικά petshops δείχνουν οι Eλληνες αναφορικά με τα είδη που αγοράζουν για τα κατοικίδιά τους. Είναι ενδεικτικό ότι ο ένας στους δύο ιδιοκτήτες κατοικιδίων (51%) στη χώρα επιλέγει pet shop για τις αγορές του ενώ το 64% αγοράζει επώνυμες τροφές για να ταΐσει τη γάτα ή τον σκύλο του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ