Ταχέως αναπτυσσόμενοι εξειδικευμένοι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως το Temu και ο αντίπαλός του, το Shein, μπαίνουν όλο και πιο δυναμικά στον κλάδο πώλησης παιχνιδιών λόγω της περιόδου. Τα προηγούμενα χρόνια, το Temu και το Shein – που πωλούν κυρίως προϊόντα από εφαρμογές που βασίζονται σε κινητά τηλέφωνα – δεν αναζητούσαν τέτοιο μερίδιο στην πίτα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ