Μέσω Τελ Αβίβ προς το παρόν ή αργότερα Νέας Υόρκης θα έχουν οι φιλότεχνοι την ευκαιρία να ολοκληρώσουν την επίσκεψή τους στην 60ή Μπιενάλε της Βενετίας, που έκλεισε στις 24 Νοεμβρίου τις πύλες της. Κι αυτό διότι το έργο που δεν κατάφεραν να δουν – καθώς φιλοξενούνταν στο περίπτερο του Ισραήλ, το οποίο δεν άνοιξε ποτέ – αγοράστηκε για άγνωστο ποσό από το Εβραϊκό Μουσείο της Νέας Υόρκης. Πρόκειται για μια πεντακάναλη βιντεοεγκατάσταση της καλλιτέχνιδας Ρουθ Πατίρ, που στηλιτεύει κατά κύριο λόγο το ισραηλινό κοινωνικό σύστημα που χρηματοδοτεί επιθετικά τις υποβοηθούμενες διαδικασίες γονιμότητας. Το έργο «(Μ)otherland» θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο στο Μουσείο Τέχνης του Τελ Αβίβ και μετά την ολοκλήρωση εργασιών ανακαίνισης του αντίστοιχου μουσείου στις ΗΠΑ θα μεταφερθεί εντός του έτους στη Νέα Υόρκη. Το φρουρούμενο από ιταλικές στρατιωτικές δυνάμεις περίπτερο δεν άνοιξε ούτε μία ημέρα, καθώς τόσο η καλλιτέχνις όσο και οι επιμελήτριες της ισραηλινής συμμετοχής δήλωσαν πως δεν θα επέτρεπαν την είσοδο σε κανέναν έως ότου επιτευχθεί συμφωνία για την επιστροφή των ομήρων που είχαν συλληφθεί στην επίθεση της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου 2023 και για την κατάπαυση του πυρός στον πόλεμο της Γάζας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ