Τη στρατηγική της Ελλάδας για την απανθρακοποίηση, την οποία χαρακτήρισε ως τη μεγάλη πρόκληση στον τομέα της ναυτιλίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, ανέλυσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης στην ομιλία του στο 3ο Φόρουμ Ναυτιλίας που διοργάνωσε το Ελληνογαλλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στην Αθήνα. Ο υπουργός τόνισε παράλληλα την ανάγκη για παγκόσμιες λύσεις, βιώσιμες, πρακτικές και αποτελεσματικές, που μπορούν να εφαρμοστούν «στο πεδίο», πάντα με ριζοσπαστισμό αλλά μέσα σε ένα ρεαλιστικό πλαίσιο και κυρίως με την ενίσχυση της διατομεακής συνεργασίας. «Μαζί με τους συναδέλφους μας στην ΕΕ, η Ελλάδα διαμορφώνει τις σχετικές προτάσεις της ΕΕ, συνδυάζοντας το Πρότυπο Καυσίμων Θερμοκηπίου (GFS) με έναν μηχανισμό τιμολόγησης των αερίων του θερμοκηπίου». Αναφέρθηκε δε και στη στρατηγική του ΙΜΟ που θέτει ως στόχο τις καθαρές μηδενικές εκπομπές στη διεθνή ναυτιλία ως το 2050.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ