Είναι ένα χειρόγραφο αρκετό για να λύσει ένα από τα πλέον πολύπλοκα μυστήρια που ταλανίζουν τον κόσμο της τέχνης; Μπορεί να αποκαλύψει την ταυτότητα του αγιογράφου που θεωρείται εφάμιλλος του Τζιότο ή κατά άλλους του Ραφαήλ της βυζαντινής τέχνης; Εφτασε η στιγμή, ύστερα από επτά και πλέον αιώνες από τότε που ο χρωστήρας του «έσπασε» την αυστηρότητα στα πρόσωπα της θρησκευτικής ορθόδοξης εικονογραφίας, να διαφανεί το πραγματικό όνομα πίσω από τον καλλιτέχνη που έμεινε γνωστός στην Ιστορία με το ψευδώνυμο Πανσέληνος, χωρίς να αφήσει ούτε μία φορά την υπογραφή του σε ένα από τα δεκάδες έργα του που συναντά κανείς στο Αγιον Ορος, στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και σε άλλες περιοχές του ορθόδοξου κόσμου, όπως η Σερβία;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ