Κατά την περιήγηση στα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα και πλατφόρμες, όπως το Instagram, το Facebook και το TikTok αντικρίζει κανείς όλες τις πληροφορίες για τις νέες τάσεις της μόδας, για σύγχρονα μοτίβα μεσοποιημένης συμπεριφοράς (όπως τα ghosting, phubbing, zombieing, κ.ά.), αλλά και την εκτεταμένη αναφορά σε ζητήματα σχέσεων, όπως οι «τοξικές» σχέσεις και η επιτακτική ανάγκη να «αγαπήσουμε τον εαυτό μας». Ολα αυτά αναμειγνύονται με τις εικόνες των ψηφιακών μας φίλων και γνωστών αλλά και με τα θέματα της διεθνούς και τοπικής επικαιρότητας. Σε αυτό το αχανές ψηφιακό τοπίο, «επιδραστικές» περσόνες σε ζητήματα μόδας ή συμπεριφοράς και αυτοφροντίδας, μεριμνούν να μας ενημερώνουν για τις τρέχουσες τάσεις και να μας προσφέρουν καθοδήγηση ως προς τις επιλογές μας. Μετά τη θέαση του συμβουλευτικού υλικού, οι αλγόριθμοι αναλαμβάνουν να μας ενημερώσουν για προσφορές σε καλλυντικά, καταστήματα ρούχων αλλά και υπηρεσίες ψυχικής υγείας, μέσω χορηγούμενων διαφημίσεων, οι οποίες «κολλούν» στο προφίλ του χρήστη, ακόμα και για μεγάλο χρονικό διάστημα μετά την πρώτη αναζήτηση και επαφή με το σχετικό ψηφιακό υλικό. Ετσι συνυφαίνεται η ψηφιακή ροή στην οποία όλοι και όλα κρίνονται εξίσου σημαντικά ή… ασήμαντα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ