«Το πρόβληµα για µένα είναι θεµελιώδες και προέρχεται από το γεγονός πως ένα διεθνές φεστιβάλ εξαρτάται από την αλλαγή της διοίκησης ενός Δήµου. Φανταστείτε το ανάλογο επειδή αλλάζει ο δήµαρχος Θεσσαλονίκης να πρέπει να αλλάξει ο διευθυντής του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ή αν αλλάξει ο δήµαρχος της Αθηνας να πρέπει να αλλάξει η διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών. Προσωπικά πιστεύω ότι θα πρέπει να µην είναι συγκοινωνούντα δοχεία και ο κάθε ένας καλλιτεχνικός διευθυντής να κρίνεται µε συγκεκριµένα κριτήρια στην Ελλάδα και διεθνώς. Και σίγουρα όχι αποκλειστικά από την εκάστοτε νέα διοίκηση ενός Δήµου που δεν ξέρουµε ποια είναι τα κριτήριά τους και τα προηγούµενα χρόνια πιθανόν να µην έχουν περάσει καν από το φεστιβάλ ούτε σαν θεατές». Αυτά δηλώνει στα «ΝΕΑ» ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζώης (φωτογραφία), ο οποίος χθες παραιτήθηκε από τη θέση του επικεφαλής του Διεθνούς Διαγωνιστικού στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράµας. Η κίνησή του αυτή ήρθε ως συνέχεια της παραίτησης του σκηνοθέτη-σεναριογράφου Θανάση Νεοφώτιστου από τη θέση του επικεφαλής του Διεθνούς Σπουδαστικού Προγράµµατος. Ο τελευταίος στην ανάρτησή του σηµείωνε, εκτός άλλων: «Οντας ο ίδιος ενεργό µέλος της LGBTQI+ κοινότητας και πρεσβεύοντας την αναγκαιότητα ολοένα µεγαλύτερης διεκδίκησης για ορατότητα και συµπερίληψη, η στροφή της νέας διοίκησης του Φεστιβάλ σε πρακτικές διακρίσεων και οµοφοβίας, αν και δεν µε εκπλήσσει, µε βρίσκει ιδιαίτερα προβληµατισµένο». Υπενθυµίζεται ότι την περασµένη Πέµπτη είχε αποχωρήσει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ, Γιάννης Σακαρίδης, υποδεικνύοντας εντάσεις στη σχέση του µε τη δηµοτική αρχή και τις επιλογές της όσον αφορά τη θεµατολογία του προγράµµατος του φεστιβάλ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ