Αινιγματικό και σαφές, με μια φόρμα αυστηρή που ωστόσο γεννά μια σπάνια ελευθερία, το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμιουελ Μπέκετ (Samuel Beckett, 1906-1989), στη σκηνοθεσία του Θωμά Μοσχόπουλου, βρίσκει μια από τις πληρέστερες σκηνικές του εκδοχές. Κάπου ανάμεσα στην κλοουνερί και το αρχαίο δράμα, την κωμωδία και την τραγωδία και με τη διαρκή συνομιλία της όψης με τον λόγο, η παράσταση ξετυλίγει την ανθρώπινη ύπαρξη. Αποκαλύπτει και αποκαλύπτεται.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ