ανήλθε ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑ. Το ποσό αυτό είναι αυξημένο κατά 25,8%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ο τζίρος των 31,5 δισ. ευρώ που προήλθε από τις ιστοσελίδες 41.447 επιχειρήσεων αποτελεί, ωστόσο, ένα μικρό μέρος του συνολικού τζίρου που διαμορφώθηκε στα 376,1 δισ. ευρώ. Παρ’ όλα αυτά, ο συνολικός τζίρος σημείωσε μικρότερο ρυθμό ανάπτυξης (6,2%), από ό,τι ο αντίστοιχος μέσω των ιστοσελίδων των ίδιων εταιρειών. Επίσης, παρατηρείται αύξηση κατά 13,6% των επιχειρήσεων που έλαβαν παραγγελίες ηλεκτρονικά σε σχέση με πέρσι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ