H τρίτη πιο κερδοφόρα χρονιά στην ιστορία των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα είναι το 2024 παρά το υψηλότερο κόστος που επωμίζονται οι εταιρείες λόγω της εκτροπής των πλοίων γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας. Στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου του 2024, τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες ναυτιλιακές έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια και ξεπέρασαν τα συνολικά κέρδη τόσο του 2020 όσο και του 2023 και είναι χαμηλότερα μόνο από τα ιστορικού ύψους κέρδη των χρόνων της πανδημίας Covid-19 το 2021 και 2022. Μόνο η Maersk για παράδειγμα, η δεύτερη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου, κατέγραψε κέρδη ύψους άνω των 17 δισ. δολ. το 2021 και 29 δισ. δολ. το 2022, σύμφωνα με την Alphaliner. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το 2017, το 2018 και το 2019, οι περισσότερες εταιρείες ήταν ζημιογόνες ή οριακά κερδοφόρες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ