Την αλλαγή της εμπειρίας του πελάτη ανακοίνωσε η ΔΕΗ με μία δέσμη νέων υπηρεσιών, λύσεων και τρόπων εξυπηρέτησης, μαζί με προγράμματα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματα της ΔΕΗ, νέο ωράριο και προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Ταυτόχρονα, παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία πιστοποίησης εγκαταστάσεων με την εγγύηση της ΔΕΗ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ