Με την αναβίωση του κλασικού «Δον Κιχώτη» του Λούντβιχ Μίνκους, σε χορογραφία Τιάγκο Μπορντίν, ανοίγει την καλλιτεχνική σεζόν το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Η παράσταση που πρωτοπαρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2022 κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού, επιστρέφει φέρνοντας ξανά στη σκηνή μια ιστορία για τα υψηλά ιδανικά του ιπποτισμού που συγκινεί διαχρονικά, συνδυάζοντας κωμικά και ρομαντικά στοιχεία. Εμπνευσμένο από το διάσημο μυθιστόρημα του Μιγκέλ ντε Θερβάντες, το έργο βρίσκεται στην καρδιά της κλασικής χορευτικής παράδοσης, αποτελώντας μία από τις πιο απαιτητικές χορογραφίες του παγκόσμιου ρεπερτορίου, γεμάτο ζωντάνια, πάθος και τεχνική αρτιότητα. Σε αυτή την παραγωγή, μετά τους διεθνείς χορευτές Μάντισον Γιουνγκ και Βίκτορ Καϊσέτα, Ξένια Οβσιάνικ και Οσιέλ Γκουνέο (20, 22/12), τους πρωταγωνιστικούς ρόλους της Κίτρι και του Μπαζίλιο αναλαμβάνουν να ερμηνεύσουν οι Ρακέλε Μπουριάσι και Εσνέλ Ράμος (24, 26, 28/12) συνοδευόμενοι από το μπαλέτο της Λυρικής. Αμφότεροι πρώτοι χορευτές στα Grand Ballets του Καναδά, μιλούν στο «Νσυν» για την οπτική τους πάνω στο έργο, τις προκλήσεις της προετοιμασίας και τη μαγεία του να χορεύεις ένα κλασικό αριστούργημα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ