Είναι παρούσα θεωρητικά, αλλά επί της ουσίας η μεγάλη απούσα από τις αίθουσες των ελληνικών σχολείων, όλων των βαθμίδων. Οκτώ στους 10 εκπαιδευτικούς αναγνωρίζουν την αξία της ενσωμάτωσής της στα σχολικά προγράμματα και θεωρούν πως ασκεί θετική επιρροή στους μαθητές. Τι συμβαίνει με τη λογοτεχνία και τα εικαστικά, τη μουσική και τον κινηματογράφο στο σχολείο; Υπάρχει χώρος και χρόνος για την τέχνη στο ωρολόγιο πρόγραμμα ή απλώς αναγνωρίζεται η σημασία της στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά εν τέλει βρίσκεται στα αζήτητα;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ