Για ζοφερή πραγματικότητα που διέπει το εργασιακό καθεστώς της συντριπτικής πλειονότητας των επιβατηγών οχηματαγωγών ταχύπλοων πλοίων που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας κάνει λόγο ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας Μανώλης Τσικαλάκης, με αφορμή τη συμμετοχή του στο πλαίσιο του Κοινωνικού Διαλόγου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αλλά και της Συνεδρίασης του Ναυτεργατικού Τμήματος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Μεταφορές (ETF). Εχοντας πλήρη εικόνα από τους ελέγχους που διεξάγει η ΠΝΟ μέσω του Ειδικού Τμήματος Ελέγχου και Επιθεωρήσεων, προκύπτει ότι σε αρκετά ταχύπλοα παραβιάζεται το 10ωρο απασχόλησης και η εργασία αγγίζει τις 16 ώρες το 24ωρο. Ο Μ. Τσικαλάκης κατήγγειλε τις συνεχείς παραβιάσεις της νομοθεσίας περί μεγίστου χρόνου απασχόλησης των ναυτικών στα ταχύπλοα σκάφη. Επίσης, κατήγγειλε έντονα ότι γίνονται οργανωμένες προσπάθειες να τροποποιηθεί το ΠΔ 381/2001 περί μεγίστου χρόνου εργασίας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ