Οπως έχει γράψει η Ροζίκα Πάρκερ στο δοκίμιό της «Ανατρεπτική βελονιά» υπάρχει κάτι ανησυχητικό στην εικόνα μιας γυναίκας που είναι βυθισμένη στο πλεκτό ή το κέντημά της. Γιατί η στάση του σώματος είναι η γλώσσα της και το εργόχειρό της αποτυπώνει τις σκέψεις της. Αυτό δηλαδή που δημιουργεί η εικαστικός Ηλιοδώρα Μαργέλλου μετουσιώνοντας σε καλλιτεχνικές βελονιές προσωπικές εμπειρίες, επιλέγοντας νήματα, χρώματα, χάντρες – η υλικότητα  της  ευαίσθητης γυναικείας της πλευράς – για να τα κεντήσει πάνω σε μεταλλική σήτα. Ενα μέσο αδρό και τραχύ για να αναμετρηθεί με τα αντικρουόμενα συναισθήματα απώλειας, τραύματος, μνήμης. Αφορμή της συνάντησής μας είναι μία ιδιαίτερη σύνθετη εγκατάσταση στις βιτρίνες του καταστήματος Hermès, όπου η καλλιτέχνις προσκλήθηκε να απαντήσει στη δημιουργική σπαζοκεφαλιά που συνηθίζει να αναθέτει ο παρισινός οίκος σε καλλιτέχνες ώστε να αποδώσουν το θεματικό μοτίβο της χρονιάς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ