Νέοι κανόνες τέθηκαν σε ισχύ από χθες Δευτέρα στο πλαίσιο της Διεθνούς Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας (MLC) με στόχο τη βελτίωση των δικαιωμάτων των ναυτικών και των συνθηκών επί των πλοίων. Οι νέοι κανόνες περιλαμβάνουν αυστηροποίηση διατάξεων για τον επαναπατρισμό των μελών του πληρώματος από εγκαταλελειμμένα πλοία και επιπλέον ευθύνες για τους πλοιοκτήτες ώστε να εξασφαλίζουν διαδικτυακή σύνδεση επί του πλοίου, όπου αυτό είναι εφικτό. Τα μέτρα περιλαμβάνονται στις τροποποιήσεις της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας (MLC), γνωστής ως «νομοσχέδιο δικαιωμάτων» των ναυτικών, η οποία τέθηκε για πρώτη φορά σε ισχύ το 2013. Η σύμβαση έχει υπογραφεί από 108 χώρες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90% της παγκόσμιας χωρητικότητας. Στις χώρες που δεν την έχουν υπογράψει περιλαμβάνονται οι Ηνωμένες Πολιτείες, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Πακιστάν, σύμφωνα με τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ