Τον γόρδιο δεσμό να κρατηθούν χαμηλά οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αλλά και παράλληλα να αντιμετωπισθεί και ο «πράσινος» πληθωρισμός, η σημαντική αύξηση του κόστους λειτουργίας των πλοίων λόγω επιβαρύνσεων από νέα πιο ακριβά καύσιμα, αλλά και απαιτήσεις σε… χρήμα που δημιουργούν οι νέοι κοινοτικοί περιβαλλοντικοί κανονισμοί καλείται να λύσει η κυβέρνηση και κυρίως το υπουργείο Ναυτιλίας το 2025.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ