Η ακρίβεια ξανασύστησε στους Ελληνες τα σπίτια τους και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο προχωρούν στις αγορές τους. Μαγειρεύουν περισσότερο, μειώνουν την ψυχαγωγία εκτός σπιτιού, επιλέγουν φθηνότερα αγαθά και αυτά στην προσπάθεια για καλύτερη διαχείριση των οικονομικών τους. Η τάση αυτή σύμφωνα με έρευνες δείχνει να είναι πιο ισχυρή στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες, με καταλυτικό παράγοντα στη διαμόρφωσή της την πληθωριστική κρίση της τελευταίας διετίας. Είναι ενδεικτικό, σύμφωνα με την τελευταία παγκόσμια έρευνα της ΕΥ «Future Consumer Index 2024», η οποία περιλαμβάνει και την Ελλάδα, ότι οι πέντε στους δέκα έλληνες καταναλωτές το επόμενο διάστημα θα περνούν περισσότερο χρόνο στα σπίτια τους μεταφέροντας εκεί όχι μόνο τη διασκέδασή τους αλλά και καθημερινές ανάγκες που κάλυπταν εκτός, π.χ διατροφή. Η τάση συγκέντρωσης μιας σειράς δραστηριοτήτων γύρω από το σπίτι, που ξεκίνησε την εποχή της πανδημίας, ενισχύεται σημαντικά, κατά την εποχή του υψηλού πληθωρισμού τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Ωστόσο, η παραμονή στο σπίτι έχει σήμερα διαφορετικά χαρακτηριστικά από την εποχή του εγκλεισμού, αφού πλέον αποτελεί επιλογή και όχι αναγκαία συνθήκη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ