Αυτές τις μέρες οι κινηματογράφοι είναι σαν τις μεγάλες πίστες. Στο ένα πανί τραγουδάει ο Καζαντζίδης και στο άλλο η Κάλλας. Οι φωνές και οι ζωές τους διασταυρώνονται στους διαδρόμους των multiplex, διαρκούν όσο ένα μεγάλο κουτί ποπ κορν και μετά αρχίζουν πάλι από την αρχή. Και εσύ μπορεί να επιστρέψεις σπίτι ακούγοντας Στελάρα στο αυτοκίνητο, αλλά όταν χυθείς στον καναπέ θα βάλεις την ελληνική σειρά για τη Μαρία που έγινε Κάλλας. Κάπως έτσι έκανα και εγώ και το τέλος της βραδιάς με βρήκε με μια τρελή ιδέα φυτεμένη στο μυαλό. Ας υποθέσουμε ότι στη σούπα που φτιάχνει ο χρόνος με τη ζωή, έπεσε ένα εξωτικό μπαχάρι. Ο Καζαντζίδης δεν άκουσε ποτέ τη Μαρινέλλα να τραγουδάει στη Θεσσαλονίκη. Ακουσε όμως τη μικρή, άγουρη και παχουλή Μαρία. Τραγουδούσε μία επιτυχία της Βέμπο. Και τρελάθηκε με τη φωνή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ