Οικογενειακή υπόθεση αποτελεί η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, καθώς οι οκτώ στις δέκα επιχειρήσεις στη χώρα είναι οικογενειακές. Μάλιστα, σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις είναι δεύτερης γενιάς, με την ανεπάρκεια πόρων, τη διαδοχή και την τεχνολογική εξέλιξη (10,78%) να αποτελούν μέρος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν. Την εικόνα αυτή δίνει η έρευνα που πραγματοποίησαν από κοινού το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) με την Ελληνική Λέσχη Μη-Εκτελεστικών Μελών ΔΣ (NED Club) με στόχο την κατανόηση των προκλήσεων και των αναγκών που αφορούν τη διακυβέρνηση των οικογενειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα καθώς και τη συνεισφορά τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ