Ιδιαίτερα υψηλούς ναύλους κατέγραψαν το 2024 οι κλάδοι μεταφοράς ξηρού φορτίου σε αντίθεση με τους ναυτιλιακούς κλάδους υγρού και αέριου φορτίου που είδαν τον μέσο ναύλο να μειώνεται σε σύγκριση με το 2023, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Clarksons. Πάντως, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανάλυση, ο γενικός δείκτης ClarkSea Index διαμορφώθηκε κατά μέσο όρο σε 24.964 δολάρια/ημέρα (+6% σε ετήσια βάση, +30% σε σύγκριση με τον μέσο όρο δεκαετίας), με ένα ισχυρό περιβάλλον κερδών να διατηρείται σε όλη τη διάρκεια του 2024. Η ναυτιλιακή βιομηχανία διαχειρίστηκε τις διαταραχές και την πολυπλοκότητα σε όλες τις αλυσίδες εφοδιασμού, με τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να καταγράφει την ισχυρότερη άνοδο, με εξαίρεση την περίοδο της πανδημίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ